Flytt av kaninerna

Nu har alla kaniner flyttat från Spåmansvägen 6 till Ylvagården för grönbete. Dock har det regnat hela tiden som jag inte arbetat så bättre bilder kommer, men lägger ut dom få bilder jag fick :)
Jag & en kompis (Nora) sov över i Happy's bur inatt i sovsäckar och hade riktigt mysigt <3
Celias bebbar växer så det knakar :)





Ungarna är tillsalu förutom 1 eller 2 honor som jag sparar



Happy



























Happy är tillsalu för den som vill hopptävla honom.


To Her Then Meets The Eye & hennes ungar - Fanta, Coca Cola, Troca & Sprite. Ungarna är tillsalu




Intresserad av att köpa någon unge?
Hör av dig till 0768438390 eller [email protected]
Hemsida: Blabarskaniner.weebly.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0