8 kaninungar!

8/10 Föddes 8 st levande ungar med Sam som pappa & Leah som mamma. Dom bodde tillsammans då jag trodde Sam var en hona.Men ungar i helt underbara färger + en rexpälsad! :D

11/10 Måste tyvärr komma med uppdateringen att jag hittade all åtta ungar döda i boet idag. Trodde Sam var mamman men han va ju pappan..att Sam var en hane märkte jag först flera månader senare..

Hade nämnligen tänkt spara någon/några av 3 st, om någon/flera var honor.

En svart/mörk zobel brun som hade annorlunda päls (rexpäls), en siames (silverliknande)? och en svart


Bilder på ungarna - OBS - döda!



Hela kullen





Unge 1 - Siames (?)



Unge 2 - Brun zobel/svart (?)

Unge 3 - Blå/brun zobel (?)



Unge 4 - Blå/siames (?)



Unge 5 - Blå/siames (?)



Unge 6 - Brun zobel/svart (?)



Unge 7 - Madagsakar



Unge 8 - Madagaskar




Ungarna jag tänkt spara:

Unge 1, 2 & 6

Siamesen



Blå/Brun zobel Rexpälsad



Svart/ mörk brun zobel



Boet



Leah - mamman som vi inte trodde hade några ungar




Sam - pappan som vi trodde va mamma..



Bobban - trodde han lyckats para sig med Sam genom galler elr dyl men han var oskyldig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0